دل بی تو غم زده


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

دل بی تو غم زده چشامو نم زده

آرامش منو دوریت بهم زده به خاطر توا این همه دلهوره

این روزا بدجوری دلم ازت پره

عزیزم چی شده که دلم به دل دیگه ای دل نمیده از همه بریده

عزیزم آخه دل تو دله دل من دیگه نیست مثل تو ندیدم از همه بریده

بی تو شدم تباه تو نیمه های راه تنهام گذاشتی تو واسه کدوم گناه

سر در گمم هنوز فکر توام هنوز دلم به این خوشه میبینمت یه روز...

 

 



نظرات شما عزیزان:

مرجان
ساعت11:24---16 خرداد 1392
لینکیدمت
بازم هم سر بزن داستان های غمگینی رو در اینده ای ن چندان دور میذارم تو وبم


lfilm
ساعت14:34---11 خرداد 1392
سلام عزیزم
وبلاگ خوبی داری مطالب جالبی هم داشت.اگه در جریان باشی الگوریتم جدید گوگل با نام پنگوئن شروع به کار کرده و 80 درصد ورودی های هر سایت یا وبلاگ از گوگل هست و هرچه پیج رنکت بره بالا توی سرچ های گوگل میای صفحه های اول تر و بازدیدت میره بالا پس اگه دوست داری سایت ما رو با نام دانلود فیلم لینک کن و بعد بیا به لینکستان ما و وبلاگت رو لینک کن. تو سایت ما کدی به کار رفته که هر چه تعداد تبادل لینک کنندگان سایت ما بیشتر بشه واسه نتایج شما هم بهتر بشه و بازدیدتون میره بالاتر.
این آدرس رو باید لینک کنی
http://www.lfilm72.in
و از این آدرس هم باید لینک خودتو به صورت خودکار اضافه کنی
http://www.lfilm72.in/linkestan/
در ضمن اگه به دوستات هم بگی که این سایت رو لینک کنند هم به نفع تو هست و هم من.

سپاس گذارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
جمعه 10 خرداد 1392| 20:20 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§